13
Nov
08

NoTunes

Dankzij mijn Messiascomplex heeft het stuk braggel genaamd iTunes het een flinke vijf maanden uitgehouden op mijn werk-pc. Hoewel het onding me meermaals in de steek liet, was mijn drang om de collega’s te infecteren met mijn uitmuntende muziekbibliotheek groter dan de drang om de harde schijf uit mijn laptop te pleuren en gelijk te verpulveren om toch maar zeker te zijn dat er geen spoortje van iTunes meer op te bespeuren zou zijn.

Maar nu ben ik het dus beu. Los van de andere mankementen zorgt iTunes er de laatste tijd voor dat Firefox om de haverklap voor een seconde of 15 bevriest. Het heeft even geduurd voor ik doorhad wat er precies aan de hand was, maar ik heb het een weekje in de gaten gehouden en mijn vermoedens werden bevestigd: telkens iTunes draait, schijt Firefox zichzelf helemaal onder. Zonder iTunes surf ik als een Australiër.

Of het een Vista-gerelateerd probleem is weet ik niet, want op mijn XP-bak thuis komt iTunes er niet op. Maar het zou sowieso geen OS-issue mogen zijn, aangezien ik zowel van Firefox als van iTunes (en bijgevolg ook Quicktime) de laatste versies heb draaien.

Enfin soit, het lelijke logge wijf ligt buiten en de ranke minnares staat al half ontbloot voor de deur. Winamp, here I come!


2 Responses to “NoTunes”


  1. donderdag 13 november 2008 om 12:03

    Media Monkey ken ik. Ik heb eens een tijdje alle mogelijke mediabeheerders uitgetest, maar bij Winamp voel ik mij nog altijd het meeste thuis. Thanks anyway.


Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • Erma Bombeck
    "Never have more children than you have car windows."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

november 2008
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

