16
Mei
08

Taking Back Sunday – Cute Without The E

Mijn muziekcollectie zit vol met losse nummers van mij relatief onbekende groepen. Af en toe pik ik er eens eentje uit en ga ik op zoek naar hun volledige discografie om te kijken wat ik allemaal aan het missen ben. Op het lijstje staan op dit moment ondermeer Paramore, Anberlin en Lostprophets, maar op dit moment is het de beurt aan Taking Back Sunday.

Als ik mij niet vergis werd Make Damn Sure vroeger weleens op StuBru gedraaid, maar verder was er mij weinig van bekend. Mijn zoektocht leverde heel wat fraais op zoals Spin en 20-20 Surgery uit hun laatste album Louder Now. Ook op Tell All Your Friends staat vol lekkers en daaruit wil ik graag Cute Without The E met de wereld delen. Al was het maar omdat de clip stukken van mijn lievelingsfilm Fight Club naspeelt, maar dan met vrouwen.

Taking Back Sunday speelt gitaarmuziek die hokjesdenkers ongetwijfeld als emo zouden bestempelen, maar daar ben ik niet zo zeker van.


0 Responses to “Taking Back Sunday – Cute Without The E”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • Erma Bombeck
    "Never have more children than you have car windows."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

mei 2008
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

