14
Mei
08

Sl-sl-slowmotion

In februari ging ik met een paar vrienden op roadtrip naar Finland. Een zeer fijne ervaring waar ik naast een joekel van een slaaptekort en een pijnlijk ambréagebeen ook ettelijke uren film aan overhield. Na dagen- en nachtenlang zwoegen heb ik de beste momenten met behulp van Adobe Premiere Elements gebundeld tot een fraai werkstuk van een 50-tal minuten.

Gisteren maakte ik nog gauw de dvd-menu’s en liet de computer rustig het geheel renderen. Het resultaat was echter maar matig bevredigend. Een paar passages werden immers erg schokkerig weergegeven, bijvoorbeeld sommige stukken in slowmotion en enkele fragmenten die achterstevoren moesten worden afgespeeld.

Ik heb me suf gezocht naar de oorzaak en -vooral- de oplossing, maar ik heb geen idee wat het kan zijn. De film werd op de hoogste kwaliteit gerenderd en in de instellingen kan ik niets verkeerds ontdekken. Iemand ook maar enig idee waar het probleem zich kan situeren? De topcinéast in mij zal u eeuwig dankbaar zijn.


0 Responses to “Sl-sl-slowmotion”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • Erma Bombeck
    "Never have more children than you have car windows."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

mei 2008
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

