19
Feb
08

Toen Dick nog een Dickje was

Lang, lang geleden kreeg ik een zich in relatieve nieuwstaat bevindend stokje toegeworpen van Ruben. Daar stond het volgende in gekerfd: ‘Duik in je fotoarchief en zet een kiekje van jezelf uit een ver verleden online.‘ Gemakkelijker gezegd dan gedaan, want alle foto’s uit mijn jeugd werden bewaard door mijn moeder. Zij knalde spijtig genoeg met haar huurwagen tegen een Franse paal in augustus ’97 en met de rest van de familie heb ik geen contact.

Maar ik stel Ruben niet graag teleur en dus ging ik in een doodgeboren poging om grappig te zijn (iets wat me wel vaker overkomt) terug naar het prille begin en dook ik deze foto op:

bloemkool.jpg

Veel verder gaat het verleden niet zonder nsfw te worden.

*toevoegsel*

Een stok moet natuurlijk ook verdergegooid worden, maar in tegenstelling tot Victor Hissel kan mij niet meteen een blogger indenken van wie ik graag peuterfoto’s zou zien. Ik gooi dit stokje dus achteloos over mijn linkerschouder; wie het vangt, mag het houden.


0 Responses to “Toen Dick nog een Dickje was”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • P. J. O'Rourke
    "Everybody knows how to raise children, except the people who have them."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

februari 2008
M D W D V Z Z
« Jan   Mrt »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

