20
Nov
07

De Stap (2)

Hij is gezet.

Nadat mijn zelfvertrouwen een deuk kreeg ter grootte van de Grand Canyon omdat mijn vrienden mijn voornemen om een hometrainer te kopen en -vooral- te gebruiken, weghoonden, is het nu volledig hersteld. Om half zeven vanavond lag ik nog volgevreten voor de televisie en vervloekte ik mijn positieve antwoord op “straks fitness?” (elektronische communicatie is zo pokke-impulsief), nu zit ik fit en monter achter mijn computerscherm.

Zo meteen een frisse Leffe uit de koelkast en een bierworst en ik kan als een vredig man gaan slapen. Tot ik vannacht ongetwijfeld wakker wordt van ondraaglijke krampen over mijn ganse lichaam. Het wordt een fijne dag op het werk.

(Weet iemand een stoer antwoord op de vraag “waarom mankt gij zo?”)


0 Responses to “De Stap (2)”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • P. J. O'Rourke
    "Everybody knows how to raise children, except the people who have them."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

november 2007
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

