09
Nov
07

Dieven van Sabam (2)

Net een vriendelijk telefoontje gekregen van Sabam, om me te vertellen dat ik gelijk had en dat het niet meer zal gebeuren. Blijkbaar stond mijn lidmaatschapsaanvraag na meer dan twee jaar nog altijd on hold en waren ze intussen toch al in mijn naam geld aan het opstrijken.

Op de vraag hoe ze de Dick Richie in hun database verbonden met de Dick Richie die auteur is van de liedjes van mijn band, konden ze evenwel geen antwoord geven. Ze gaven ruiterlijk toe dat er geen enkele link was tussen de Dick Richie die zij kennen en mijn band, en dat het ook weleens een schuilnaam zou kunnen zijn, maar ze hadden dat wel allemaal ‘via internet geverifieerd’. Dat lijkt mij ook zeer sterk, aangezien ik nooit zomaar mijn persoonlijke gegevens op internet blootgeef, maar het zou wel kunnen.

All’s well that ends well, het jeugdhuis moet -voor mijn band alleszins- geen cent betalen. Moraal van het verhaal: Sabam schroomt zich niet om in andermans naam geld te eisen, maar als je protesteert binden ze wel zonder gemor in. Hou ze in de gaten.


0 Responses to “Dieven van Sabam (2)”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • Johnny Carson
    "Mail your packages early so the post office can lose them in time for Christmas."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

november 2007
M D W D V Z Z
« Okt   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

