01
Okt
07

Hans

Terwijl de collega’s een rookpauze nemen (je weet nooit of de baas meeleest), lees ik weleens een krant of post ik een blogberichtje. En als er iets in de krant staat dat mij tegen de borst stuit, doe ik zelfs beide. Zoals nu dus. Want wat lees ik in het Belangske?

Van Temsche wil niet in beeld gebracht worden
Omstreeks 09.52 uur is Hans Van Themsche de assisenzaal van het oude justitiepaleis in Antwerpen binnengebracht. (…) Fotografen en cameraploegen mochten beelden maken van de advocaten en van de leden van het hof, die de zaal om 9.47 uur binnenkwamen. Daarna moest de beeldpers de zaal verlaten, aangezien de beschuldigde niet in beeld gebracht wil worden.

What the SHITFUCK?! Ben ik nu echt zo’n misantroop of heeft die Van Temsche zijn recht om niet in beeld gebracht te worden zélf opgegeven toen hij Oulematou Niangadou en de tweejarige Luna Drowart afmaakte als beesten en Songül Koç zwaar verwondde? Lul.


3 Responses to “Hans”


  1. maandag 1 oktober 2007 om 14:56

    Iedereen is onschuldig tot zijn schuld bewezen is in een rechtbank enzo, en ik snap dat camera’s geweerd worden als er nog maar de minste twijfel bestaat over iemand zijn schuld, maar deze fucker is guilty as fuckin’ charged.

    En ik voel me een beetje een HLN-lezer door zo te reageren, maar ze moeten niet zo belachelijk doen.

  2. 2 Lou
    maandag 1 oktober 2007 om 16:00

    Dutroux wou dat aanvankelijk ook niet geloof ik, maar ’t heeft niet lang geduurd.

    Wie weet krijgen we dan van die grappige getekende schetsen uit de rechtbank in het journaal. Of zou dat ook onder de noemer ‘in beeld brengen’ vallen?

  3. dinsdag 2 oktober 2007 om 0:46

    @ Andhi: moest zijn schuld niet zo vast staan als een vijand van de mafia in een blok beton, alla. Maar zoals je zegt bestaat er in dit geval geen twijfel. De beste manier om Hans ‘in beeld te brengen’, gaat volgens mij ook gepaard met beton.


Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • Johnny Carson
    "Mail your packages early so the post office can lose them in time for Christmas."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

oktober 2007
M D W D V Z Z
« Sep   Nov »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

