20
Sep
07

Kort maar krachtig

… En we zijn al weer terug in het Belgenland. Nog steeds doodmoe, maar nu niet meer van de stress. Blijkbaar hield de precieze betekenis van ‘ergens waar het koud is’ een aantal mensen in de ban. Omdat ik zo sympathiek ben, zal ik hen uit hun lijden verlossen, maar omdat ik ook een klootzak ben, geef ik drie mogelijke antwoorden.

‘Ergens waar het koud is’, is:

a) de groenten- en fruitafdeling van de plaatselijke Colruyt
b) het hart van mijn ex
c) Finland

Een extra hint, die het evenwel niet meteen makkelijker maakt: de koudheid viel eigenlijk meestal nog wel mee. ’t Is maar wat je gewoon bent.


1 Response to “Kort maar krachtig”


  1. zaterdag 22 september 2007 om 19:30

    de groentenafdeling van de Delhaize is nog iets kouder dan die van de Colruyt!!!


Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • P. J. O'Rourke
    "Everybody knows how to raise children, except the people who have them."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

september 2007
M D W D V Z Z
« Aug   Okt »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

