10
Sep
07

Nmbs

De nationale spoorwegen hebben sinds een tijdje een paar nieuwe reclames lopen op de radio. In de hoofdrol telkens een zekere Seppe, die met het geld dat hij bespaart op zijn treinabonnement geweldige domme dingen doet. Los van de inhoud vind ik de stemacteur geweldig irritant praten, in die mate dat ik regelmatig dagdromen heb met zijn gezicht en een wel erg roestige betonmolen in de hoofdrol.

Ook de gortdroge ‘r’ van het meisje dat op het einde nog even herhaalt waar de reclame precies over ging, bezorgt me koude rillingen (het woord campuskaa’t!). Maar omdat het een meisje is en ik een seksistisch zwijn, zien we dat door de vingers.

Edoch, wie mij het hoofd (of de stembanden) van die Seppe brengt in een emmer stront, kan voor eeuwig rekenen op de diensten van het geslacht Richie.


0 Responses to “Nmbs”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • Johnny Carson
    "Mail your packages early so the post office can lose them in time for Christmas."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

september 2007
M D W D V Z Z
« Aug   Okt »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

