10
Sep
07

Het geheim van vrouwen

Ik had niet bijster veel te doen vanavond en dus besloot ik om nog maar eens een van ’s werelds mysteries te ontsluieren. De keuze viel dit keer op ‘wat vrouwen zoeken in een man’. Of juister: ‘wat vrouwen-die-mij-kunnen-krijgen zoeken in een man’.

Aanleiding was een bericht in de topkrant Het Nieuwsblad, dat wist te melden dat voetballer Olivier Deschacht en Miss België Annelien Coorevits een koppel zijn. Olivier Deschacht, die eerder ook al Ann Van Elsen aan de haak wist te slaan. Olivier Deschacht, die eruitziet als Niki Lauda met een vreemde vorm van roos op de plaats waar bij andere mensen een stel wenkbrauwen zitten.

Niks over zijn karakter, want uit interviews na voetbalwedstrijden blijkt dat Olivier een redelijk sympathieke knul is, met meer verstand dan je normaal gezien van een voetballer verwacht. Moest hij niet voetballen, ik ben vrij zeker dat Olivier zonder problemen zou slagen in het vijfde middelbaar.

Wat heeft hij dan wel dat die vrouwen zo aantrekt? De grootste zichtbare troeven die ik kan bedenken zijn een atletisch lichaam, geld en roem. De eerste eigenschap kunnen we al meteen schrappen als doorslaggevend argument, want ondanks mijn godenlichaam zijn voornoemde dames nog niet gezwicht voor mijn charmes.

Sluitende bewijzen voor één van de twee andere redenen heb ik voorlopig nog niet gevonden, maar wel een serieuze aanwijzing. Ann Van Elsen heeft immers nog een tijd ‘aangehad’ met opperloser Tim De Pril, een zak beenderen die nog klop zou krijgen van Deschachts ongeboren dochter. Meteen een extra bewijs dat het atletisch lichaam niet de reden is waarom de dames zich aangetrokken voelen tot olijke Olivier.

Maar voor zover ik weet is die Tim De Pril niet rijk. Elk ander zichzelfrespecterend mens zou zich in dat geval immers niet verlagen tot marginale schnabbels. Het moet dus wel de roem zijn, en die ligt voor de eerste de beste talentloze sukkel gewoon voor het grijpen (zoals hierboven bewezen werd).

Als je dus binnenkort weer eens naar de zoveelste hersenloze realitysoap kijkt en denkt “hee, dat prachtexemplaar van de mannelijke kunne daar zou weleens Dick Richie kunnen zijn!”, dan heb je waarschijnlijk gelijk.


0 Responses to “Het geheim van vrouwen”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • Erma Bombeck
    "Never have more children than you have car windows."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

september 2007
M D W D V Z Z
« Aug   Okt »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

