06
Aug
07

Buzz

Het werkt! Via een post van Andhi op een buzzmarketingsite terechtgekomen en mij ingeschreven als de greedy bastard die ik ben. En vandaag, een tweetal weken later, stond dit achteraan mijn gigantische landgoed:

small2.jpg

Een halfuurtje later (voor je in al je enthousiasme een schaar neemt om een doos open te maken, kijk je best even na of je toevallig niet het tweede lemmet als handvat aan het gebruiken bent) kon ik dit aanschouwen:

small1.jpg

Een fles Passoã, twee mooie glazen, een pet, een hemd zonder maataanduiding en iets wat de Smurfen waarschijnlijk een smurf zouden noemen, maar nog het dichtste aanleunt bij een sleutelhanger. Na de traditionele teleurstelling dat er verder niets in de doos zit (met die kleine piepschuimen schokbeschermers weet je immers nooit) besloot ik dan maar mijn deel van het werk te doen. Voor wat hoort wat, nietwaar?

Alleen spijtig dat ik zelf nog voor de fles vodka zal moeten zorgen…


3 Responses to “Buzz”


  1. maandag 6 augustus 2007 om 20:58

    Dat hemdje was echt wel belachelijk klein trouwens… And the funny thing is: ik heb het ook effectief aangedaan! Gelukkig dat daar geen foto’s van zijn – maar we hebben wel erg hard gelachen. Life in the buzzlane…

  2. 2 smara ratih
    dinsdag 7 augustus 2007 om 10:12

    en het waardeoordeel is?

  3. dinsdag 7 augustus 2007 om 11:26

    Het is zijn prijs volledig waard.


Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • P. J. O'Rourke
    "Everybody knows how to raise children, except the people who have them."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

augustus 2007
M D W D V Z Z
« Jul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

