31
Mei
07

De geneugten des levens

Het geluk zit soms in kleine dingen. Zoals gaan kakken als je net terugkomt van een festival.

Mijn systeem zet zich bij elk festivalbezoek blijkbaar automatisch in slaapstand. Welke smerige rommel ik mijn spijsverteringssysteem ook injaag, een bezoek aan een meer dan overvolle Dixi blijft me steevast bespaard.

De laatste kilometers op weg naar huis begint het meestal wel wat moeilijker te worden, maar de geneugte is dan des te groter als ik eindelijk op de porseleinen troon kan neerploffen.

Het genot van een goed kakske wordt al te vaak onderschat.


2 Responses to “De geneugten des levens”


  1. 1 Lou
    zondag 3 juni 2007 om 22:41

    Holy shit. Ik kan me voorstellen dat Rock Werchter u meer kon bekoren toen het ‘maar’ drie dagen duurde.

  2. maandag 4 juni 2007 om 10:55

    Dat heeft meer te maken met de schijtmuziek die er wordt bijgepropt om die vierde dag toch maar te kunnen vullen, hoor. Niet moeten gaan kakken op een festival is een zegen.

    Hoewel: op Pinkpop waren er zowaar een vijftigtal échte wc’s, met toiletpapier en al! The end of an era?


Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • P. J. O'Rourke
    "Everybody knows how to raise children, except the people who have them."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

mei 2007
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

