09
Mei
07

De blog

Ik ken er een paar persoonlijk en het zijn stuk voor stuk aangename, vriendelijke en zelfs intelligente mensen. Hier en daar zit er eentje tussen die niet al te fris ruikt, maar er is niets dat een scheet van eigen makelij niet kan verhelpen.

Over wie heb ik het? Mensen die het steevast hebben over het blog, dit blog, dat blog en wat blog. Elke keer ik zoiets lees, gaat er een siddering door me heen als was het een darmspoeling. En niet alleen bekt het als een vrouw met een baard, het is volgens mij ook gewoon fout.

In de Woordenlijst Nederlandse Taal (het Groene Boekje) staat blog, de[m.], blogs, blogs en ook de grote Googletest wordt beslecht in het voordeel van de blog, zowel met als zonder aanhalingstekens.

Een sluitend bewijs is het niet, maar dat heeft nog nooit iemand tegengehouden.


0 Responses to “De blog”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • Erma Bombeck
    "Never have more children than you have car windows."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

mei 2007
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

