09
Mei
07

All by myself

Het is zover: Dick Richie is afgesloten van de wereld. Sinds begin deze week heb ik namelijk geen televisie en geen internet meer. Eigen schuld: ik heb de abonnementen zelf stopgezet. Als naïeve jongeling dacht ik namelijk dat ik na de aankoop van een nieuwe woonst binnen de twee maanden zou kunnen verhuizen.

Maar niet getreurd, zonder multimediale mogelijkheden tot entertainend tijdverlies doe je verrassend veel nuttige dingen. En zoals je ziet hoeft mijn virtuele bestaan er niet meteen onder te lijden. Tenzij de baas mijn internetverkeer in de gaten houdt, natuurlijk.


1 Response to “All by myself”


  1. woensdag 9 mei 2007 om 20:41

    Ik wens u er veel succes mee. Televisie, ik denk dat ik daar gemakkelijk zonder mee kan. Ik ben voorlopig niets aan van plan een abonnement te nemen, moest ik alleen gaan wonen. Maar tienternet! Dat is wat anders!


Geef een reactie

RSS Funny Quote of the Day

  • Erma Bombeck
    "Never have more children than you have car windows."

populair

die week in winamp

pagina’s

kalender

mei 2007
M D W D V Z Z
« Apr   Jun »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

